18 Şubat 2012 Cumartesi

Asma Yaprağı

Alaçatı tatilimizde ziyaret ettiğimiz yerlerden biri de Asma Yaprağı idi. Farklı günlerde iki kez gittik ve çılgın gibi fotoğraf çektim. İlk ziyaretteki çektiklerime baktım, "aa bunu niye geniş almamışım", "aa şunu niye tam çekmemişim" gibi dertlenip bir ziyaret daha yaptık.

Asma Yaprağı'ndaki nefis lezzetlerin tadına baktım ve emayelerle dolu şahane tasarımın keyfine vardım. Ayşe Nur senelerden beri biriktirdiği emayeleri ile hoşsohbetini ve elinin lezzetini burada buluşturmuş. Hep gündüz uğradığımızdan sadece tatlıların tadına bakabildik ama girişteki büyük masada akşam için hazırlananları görünce ağzımız sulanmıştı.
IMG_5744
Hemen girişteki mutfağın sıcaklığı sizi evinizde gibi hissettiriyor.
IMG_5735 IMG_5740
Üst katta ise çok güzel dekore edilmiş bir oturma bölümü mevcut. Burada dikkatinizi çekmek istediğim şey abajurlar. Çaydanlık, kova, ne ararsanız en güzel şekilde abajura dönüştürülmüş.
IMG_5698

IMG_5701 IMG_5694

Çiçekler ve emayeler başrolde. Eğer yazın gitme fırsatı bulursanız önceden rezervasyon yaptırın. Malum çok kalabalık oluyor...

3 yorum:

ALACATI dedi ki...

Merhaba,
Asma Yapragi herseyiyle harika bir mekan, ustelik yeni acilan dukkanlari da bonus olmus bizler icin. Yemeklerin tadi, o guzel atmosfer ve Alacati hepsi de harika.Yaz gelince o guzel yemekleri tekrar tadmak ve o guzel objelerden almak dilegiyle..Sevgiler, selamlar..

Selen dedi ki...

Merhaba,
Bir sonraki gidişte umarım biz de o güzel lezzetlerden tadar ve yeni dukkanı gezme fırsatı buluruz... Sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Alaçatı'ya gitmek için kocammmmmmaaaaaaaaaan bir sebep sundun bize Selen, hevesle Alaçatı'ya gitmek istiyorum şimdi
bu güzel tanıtım için çok teşekkürler