20 Mart 2012 Salı

Bir Ayakkabılık Hikayesi

Sevgili Pınar benden bu hikayeyi yazmamı istedi. Çok da iyi yaptı. Sizlerden gelecek fikirler her zaman bana paylaşacaklarımla ilgili ilham verecek. Pınar zaten evimi bildiğinden tam bir nokta atışı yaptı :)


Evimizin girişinde Tepe Home'dan aldığımız bir telefon sehpası ve üzerinde de onunla uyumlu aynası var. Ayakkabıları başlarda karanlık odamızdaki dolapta muhafaza ediyorduk. Ama zaman geçip de mevcut dolaplara sığamamaya başlayınca dedik ki bize bir ayakkabılık lazım. Boşalan ayakkabı raflarını da başka eşyalar alacaktı tabi...
IMG_8497
Bu noktada salondaki kitaplığımızı da yapan marangozumuza danıştık. Sehpa ile aynı renkte eskitme bir dolap yaptı bize.
İstersek başka bir evde ayakkabılık dışında raflı bir gardrop olarak da kullanabileceğimiz, yatak odasına, mutfağa, heryere yakışabilecek bir dolap. Üstündeki taca da aynı sehpadakine benzer bir kabartma motif yaptı. Ben dolabımızı çok severek kullanıyorum.

IMG_8499
IMG_8498
Geçenlerde mevcut kitaplığımıza ilave dar, Cd/Dvd'ler için raf da yaptırdık ustamıza. Orjinaliyle çok uyumlu oldu. Şimdiden doldu bile. Yine düşünmeye başladık yeni alınan Cd'ler nereye sığacak diye.
IMG_8506
Şimdi bir de yazlığa tv sehpası yaptırmayı düşünüyoruz. Model kafamda netleşti gibi. Yapılsın onu da fotoğraflar paylaşırım sizinle. Herkese iyi haftalar...

2 yorum:

Serap dedi ki...

Selen cim,
Gerçekten başarılı fikirler vede başarılı işçilik uygulamaları. Bende marangozunla tanışmak vede çalışmak için projelerimi biriktiriyorum, anladın sen ;)
öpücükler.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

aaa ne mutlu oldum bu yazıya vesile olduğuma:) Dolaba da göz koydum:) Sizin marangozla bir tanışsak biz de hiç fena olmaz hani:)
Dolabın ilerde giysi dolabına dönüşebilecek olmasıçok çok güzel.