1 Nisan 2012 Pazar

Tepe'den Notlar

Tepe Home'dan bu kadar bahsetmişken yakın zamanda beğendiğim ürünlerini sizinle paylaşmamak olmazdı. Ürünlerini ve tarzını beğendiğim mağazalardan biri Tepe Home. Özellikle ferforje ve country tarzı ürünlerini seviyorum. Clayre-Eef markası ise her gittiğimde gözgezdirdiklerimden...

DSC02904 DSC02905
Bir kavanoz aşığı olarak her gittiğim mağazada kavanozlar ilgimi çekiyor. Bunlardan da özellikle kuşlu olanlar gözümden kaçmadı.

DSC02906 DSC02907
Ferforje raflar çok dekoratif. Hem sergilediğiniz objeleri her an görebilmeniz ve keyfini sürebilmeniz açısından hem de tarzından dolayı çok seviyorum.

DSC02908 DSC02911
Bu yeşil dolap eskitme görüntüsü ve rengiyle ne kadar güzel değil mi?

DSC02914 DSC02916
Puantiye desen seviyorsanız Tepe Home'un bu takımları çok sevimli, kaçırmayın derim. Her rengi birbirinden güzel.

DSC02919

Bir sonraki yazımda size kızımın yatağından bahsedeceğim. Eğer istediğim gibi bir ferforje yatak bulamamış olsaydım kızıma bu tarzda bir ahşap yatak alacaktım. Rengi ve oymalı motifleri gerçekten çok güzel. Geçen yazımda bahsettiğim telefon sehpası da bu seriden.

Tepe Home'a her gittiğimde ufak dekoratif objelerinden almadan çıkmıyorum. Özellikle yılbaşı dönemi çok alışveriş yaptım. Runner'lar, seramik biblolar, tealightlıklar hepsi birbirinden güzeldi. Daha çok vakit var ama bu sene yılbaşında mutlaka uğrayın...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Selen'cim,
Kuşlu ,horozlu kavanozlar country tarza en çok yakışan objeler arasında benim de favorim..Puantiye kırmızılılardan yılbaşı döneminde almıştım hatırlarsan..Çok ta severek kullanıyorum.
Bu yatak ta çok güzelmiş.Biliyorsun Çağan için yatak alternatifi aradığım şu dönemde paylaşımın çok iyi oldu..En yakın zamanda Tepe'ye tekrar uğramam gerekiyor..
İyi haftalar tüm blog dostlarına..
Sevgilerimle..
Duygu

Serap dedi ki...

Selen cim,
Tepe Home biz ve bizim gibi hissedenlerin gözde markası olmaya devam ediyor.
Her zamanki gibi çok keyifli kareler ile buluşturdun bizi :)
öpüyorum.

Berceste dedi ki...

Ben yatagin basina gelenleri pek merak ettim. Kayinvalidemde el konulmak uzere bekleyen benzer bir yatak var zira. Ozellikle nasil boyattin onu ogrenmek isterim.

Sevgiyle...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Selen
Tepe Home yılbaşı zamanı benim uğrayıp çok sevdiğim parçalar ile döndüğüm mekan oldu. Bol ortanca, bol kuşlu objeler...
Kuş sevgsini sen bulaştırdın biliyorsun.
Kelebekleri de çok seviyorum ben dekorasyonda. Her iki kavanozda çok güzel, karar veremedim bir türlü:)
en iyisi gidip yerinde görmek
bizimle paylaştığın için teşekkürler
epeydir gidemiyordum.

Selen dedi ki...

Pınarcım,

Bekle... Bu aksam sana haftasonu gezecek bir yerden daha bahsedeceğim. yeni ürünler gelmiş ben de dün farkettim :)

öpüyorum

Yasemin dedi ki...

hehe tum okumadiklarimi okudum :) o ferforje beaz rafi alip terasima koymam lazim :)) oy oyy

Selen dedi ki...

:)))) bi tur da Tepe'ye yapalım..

gülden dedi ki...

slmm neredeki tepehome burası

Selen dedi ki...

Merhaba Gülden,
Marmara Forum'daki Tepe Home...