27 Eylül 2012 Perşembe

Duygu'nun Masal Evi

Çok zaman oldu yine yazmayalı. Tatil dönüşü Tuana'nın okulu başladı. Ona hazırlık ve İstanbul düzenimize tekrar alışma telaşı vardı. Malum bu sene pek uzun kaldik yazlıkta. Sonrasında da Neslihan'ın kızı Yağmur'un rüya doğumgünü hazırlıkları vardı. İpek ve Tuana'nin doğumgünü gibi Yağmur'un ilk yaşı için de hummalı bir hazırlık yaptık. Çok da güzel oldu. Yakında onu da paylaşacağım.
IMG_1585
Ama öncelikle tatil dönüşü uğradığımız sevgili arkadaşım Duygu'nın masal gibi köy evinden bahsetmek istiyorum. Duygu'dan daha önce de bahsetmiştim. İzmir'de Evvel Zaman Antika'nın sahibi kendisi.
Foça'nın Kozbeyli köyündeki köy evini Duygu'nun mail ile yolladığı fotoğraflardan biliyordum. İki senedir itinayla uğraşıyorlar dekorasyonuyla. Eşi bu konuda çok marifetli ve ilgili. Sonuç ise şahane. Kisaca evden bahsedip güzel fotoğraflarla başbaşa bırakacağım sizleri. Eminim kendiniz için de harika fikirler edineceksiniz. Ben yüzümde kocaman bir gülücük ve beğeniyle dolaştım evi keyifle...Duygu'ya boyadığım aşçı tavuklu küçük karoları hediye ettim. Sevgili kuzenim buldu yine bu güzel desenleri de.. Tuana da Marsupilami ile eşlik etti bize :)
yukari verandaya cikis ust_verandadan_bakis1 ust_veranda ust_verandadan_manzara2
Güzel evlerinin bahçe kapısından girince sağda ev solda ise bizim birşeyler yediğimiz, Tuana ve Duygu'nun oğlu Çağan'in da divanda oturup oyun oynadığı kısım yer alıyor. Tam karşıdaki merdivenle de üst kattaki verandaya çıkılıyor. Eve girildiğinde solda mutfak sağda ise L koltuğun bulunduğu oturma odası var. İlerleyince merdiven altında wc-banyo; üst kata cikinca yine ikea koltukların olduğu oturma bölümü, onun devamında ise Çağan'in yatağının bulunduğu bölüm ve buradan kapıyla ayrılan Duygu'ların yatak odası var.
Ev şahane. Genel yapı çok güzel tadilat yapılmış. Mobilyalar yokken bile çok zevkli. Tabi işin içine antikalar, emayeler girince de daha bir keyiflenmiş. Duygu'nun daha yapmak istediği çok şey var ama bu haliyle bile beni kendine hayran bıraktı ev. İkimiz once çocukları ve kocaları başbaşa bırakıp evi turladık. Bu arada ben bol fotoğraf çektim. Biz de içeride biraz sohbet ettik. Biraz fikirleştik. Pencerelere perdeler, duvarlara çerçevelerle ilgili konuştuk.
Sonra enfes mamalarla çayımızı içtik. Kabak çiçeği dolması ve kabak çiçeği yaprağı kızartması, sigara böreği, peynirli börek ve kıymalı minik tuzlu kurabiyeler, ayrica mozaik pasta ve sütlü bir tatlı (nefisti) bize eşlik etti. Burada da sohbete devam ettik tabi. Tuni de hiç sıkıntı yaratmayıp güzel güzel oynayinca benim keyfim yerindeydi. Aksam da eski Foça'ya gidip biraz rüzgardan uçarak dolandik :)) En kısa zamanda tekrar ziyaret etmeyi bekliyoruz. Güle güle oturun Duygucum...

MUTFAK
 
mutfak14 mutfak17 mutfak23 mutfak29 mutfak10 mutfak7 mutfak2

EVDEN GÖRÜNTÜLER
IMG_1469 giris3 giris2 giris1 IMG_1431 IMG_1521 duygu_oda5 duygu_oda3 banyo5 alt_oturma_odasi7 alt_oturma_odasi4

BAHÇEDEN GÖRÜNTÜLER
IMG_1549 IMG_1544 IMG_1527 IMG_1537 giris_kapisi_solu2

9 yorum:

Serap dedi ki...

Selen cim,
Bu güzel masal evini bizlere anlatıp ve ayrıca fotoğraflarınla bizede gezme şansı yarattığın için sana çok teşekkür ediyoruz. Ellerine sağlık kuzenim :)

Duygu cum,
Her köşesini ince ince düşünüp zevkle dayayıp döşediğin rüya gibi evinde ailen ve tüm sevdiklerinle birlikte,sağlıkla ve mutlulukla oturmanı diliyorum canım.

Emayelerin güzelliği, antika parçaların mekana uygun kullanımı, bahçe, manzara... ve en önemlisi sizlerin varlığı hepsi harika. Sayenizde ufkumuz dahada açılıyor Canlarım :)

İkinizede sevgilerimi gönderiyor ve öpüyorum...

Mutlu Eller dedi ki...

Ev cok güzel de mutfak aldi götürdü beni!!!!!
Neye bakacagimi sasirdim:)

FERİDECO dedi ki...

Aksesuarlar, dekorasyon,mimari herşey muhteşem olmuş arkadaşlarının ellerine sağlık bana güzel bir resim şenliği oldu...teşekkürle canım..

Adsız dedi ki...

Selen'cim,
Taş evimizi,gerçekten hem ben,hem eşim aşkla yaptık..Restorasyon eşime,dekorasyon bana ait:)
Gerçek olan şu ki,evim, bana,sen gibi dostlarım içinde olduğu ,birlikte o havayı soluyup keyfini çıkardığımız zaman çok daha güzel görünüyor...
Serap'çım..
Seni de,her gün yanımda hissediyorum tıpkı Selen'cim gibi..Ne de olsa fikirlerin,paylaşımların,dost yazışmaların hergün benimle..Çok şanslıyım ben...
Sizi çok seviyorum...
Duygu

Serap dedi ki...

Duygu cum,
Bizde seni tanıdığımız için çok şanslıyız ve bizde seni çok seviyoruz canım... Herzamanki gibi çok zarifsin.

İyi günlerde oturmanız dileklerimle

Sevgiler...

özlem selvi dedi ki...

meraba selen uzun zaman oldu sayfayı takip edemedim... bir solukta okudum yazını..detaylar çok güzel...

Selen dedi ki...

Ozlemcim senden haber almak guzel. Bebekli hayat yogun olsa gerek. Nasil gidiyor? Keyfini cikar...
Cok sevgiler

gül çizerim :)) dedi ki...

Oncelikle merhaba, blogunu yeni kesfettim. tasarimlar basarili, cokkk begendim.

Bana da beklerim.

sevgler,
gul

glsn dedi ki...

merhabalar,
blogunuzu kelşfettiğime çok sevindim. Çünkü ben de sizin gibi bir kuş severim. Evimde birçok kuş desenli aksesuar vardır. Zaten blogumda ev dekorasyonunda kuş desenine ilişkin bir yazı yazmak için resim araştırması yaparken keşfettim burayı.

Başlığınızdaki aksesuarları çok beğendiğimi de eklemeliyim.

Hoşçakalın.